top of page

תקנון

לקוח/ה יקר/ה,
(התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד)
תוקף האחריות לתיקוני המעבדה הוא לשלושה חודשים, מיום ביצוע התיקון.
זמן התיקון יהיה תלוי בזמינות החלקים. במידה והחלקים במלאי המכשיר יתוקן תוך 7 ימי עסקים. במידה והלקוח החליט לא לתקן את המכשיר, או במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר, לא ייגבה מהלקוח כל תשלום שהוא.

תנאי האחריות הם:

1. אחריות זו תחול אך ורק על החלפים שהוחלפו או תוקנו.

 2.  האחריות לא תחול במקרים בהם הקלקול נגרם כתוצאה מ:

א.  מעשה זדון או רשלנות הלקוח ו/או מי מטעמו.

ב.  כוח עליון (כגון שריפה, מים, נוזלים וכניסת גוף זר). 

ג.  שריטה, מכה, שבר פנימי או חיצוני מכל סוג.

ד.  חדירת נוזלים, סימני רטיבות וחלודה.

ה. תיקון המכשיר שלא על ידי החברה ו/או מי מטעמה.

3.  כתב אחריות זה אינו כולל אחריות עבור אביזרים נלווים כמו כיסויים, מדבקות, כרטיסי סים וכרטיסי זיכרון.

4.  האחריות לא תחול במקרה של התקנת תוכנה או מערכת הפעלה גם במידה והותקנה במעבדה.

5.  המעבדה אינה אחראית לגיבוי התוכן המצוי במכשיר, האחריות בעניין זה חלה על הלקוח בלבד.

6.  כתב אחריות זה לא יחול במקרה של פיקסל פגום אחד עד שלושה והם לא יהוו עילה להחלפה או תיקון מסך.

7.  האחריות לא תהיה תקפה במקרה של ניקוי חלודה ותיקון המכשיר מנזקי חדירת נוזל כלשהו, אלא על החלפים שהוחלפו בלבד.

8.  האחריות הכוללת של המעבדה לתביעות בגין נזקים כלשהם שייגרמו כתוצאה מתיקון המוצר, ללא קשר לנסיבות אשר גרמו לנזק, לא תעלה בשום מקרה על תמורת תיקון המוצר, כפי ששולמה על ידי הלקוח.

9.  המעבדה לא תהיה אחראית בשום מקרה לנזקים עקיפים או נלווים, בין אם על ידי הלקוח ובין אם על ידי צד ג'.

10.  למעט התחייבותה המפורשת של המעבדה כמפורט בכתב אחריות זה, לא קיימת כל אחריות או התחייבות, בין בכתב ובין בעל פה, של החברה כלפי הלקוח.

11. המעבדה אינה אחראית על אובדן נתונים ו/או זיכרונות של המכשיר מצד הלקוח מכל סוג שהוא כגון: תמונות, אנשי קשר וכד'. הלקוח מצהיר ומסכים לקבל על עצמו את הסיכון הכרוך בתהליך התיקון.

על הלקוח לגבות את נתוני / זיכרונות המכשיר טרם התיקון או טרם הגעתו של הטכנאי והאחריות חלה על הלקוח בלבד.

12. במידה והלקוח החליט לא לתקן את המכשיר, לא ישלם הלקוח תמורה כלשהיא.

ברוכים הבאים לקהל לקוחותינו

bottom of page